14 Nisan 2011 Perşembe

imamın kayığı

imamın kayığı!
yaşayan herkesin bineceği vasıta.
makamın ,cemaatin ,ordun ,teşkilatın, sınıfın, ırkın ,rengin, görüşün ve cinsiyetin ne olursa olsun
insan gücüyle çalışan bu vasıtaya bindiğinde gideceğin yer hep aynı.
iki metreküplük çukur
"ahlar vahlar yada çok şükür kurtulduk" lar bir an bir gün bir ay
ya sonra
ne kalır geriye?
dölün belki, malın belkide ,anılar tabii ki.
niye vardın niye yaşadın niye sen sensin?
varolmanın senden sonra geleceklerin varlığına nedir faydası?
bırak insanı!
yaşam süren hangi varlığa?
sivri sineğin bile varoluş sebebini arayan insan.
cevabı var olmaya devam etmek, yaşamını sürdürmek olarak mı açıkladı?
insanın varlığına bağlı, megalomanca bir figürasyona mı bağladı?
yüz milyonlarca yıldır var olmayı başaran bu canlılar,
birkaç milyon yıldır yeryüzünü işgal eden insanoğlu
yanlış tarcihlerinin mahkumu olarak yok olduğunda da yaşamaya devam edecek
öyleyse cevap ver!
neden varsın?
çukuru doldurmak için mi?
cesedini yiyerek beslenen canlıların besin zincirine katkıda bulunmak için mi?
sınavını verip sonsuz saadette sıra kapmak için mi?
yaşam döngüsünü paylaşan canlılardan farkın ne?
kendin söyle?
verdiğin cevaba diğer inandıkların kadar inanıyor musun?

1 yorum:

  1. Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...