27 Aralık 2011 Salı

AKLINIZI KULLANMAK SİZİN ELİNİZDE :)



Nebraska’da yaşlı bir adam yaşardı. Patates ekimi için bahçeyi bellemesi gerekiyordu, lakin bu çok zor bir işti. Tek oğlu olan David ona yardım edebilirdi; fakat o da hapisteydi. Yaşlı adam oğluna bir mektup
yazdı ve müşkülatını izah etti.

“Sevgili David,
Patates bahçemi belleyemeyeceğimden kendimi çok kötü hissediyorum. Bahçeyi kazmak için oldukça yaşlanmış sayılırım. Burada olsan bütün derdim bitecekti. Biliyorum ki sen bahçeyi benim için hallederdin. Sevgiler.” Baban

Baba, birkaç gün sonra oğlundan bir mektup alır:

“Babacığım,Allah aşkına bahçeyi kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.
Sevgiler.” David

Ertesi gün sabaha karşı 4’te FBI ve yerel polis çıkagelir ve tüm sahayı kazar; lakin bahçede hiçbir cesede rastlayamazlar.Yaşlı adamdan özür dileyerek giderler.

Aynı gün yaşlı adam oğlundan bir mektup daha alır:
“Babacığım, Şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım. Sevgiler.” David

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...