29 Mayıs 2012 Salı

REZALET / ÜŞENMEYİN OKUYUN!


Başlığı okuduğunuzda şaşırdınız ya da bunda bir yanlış var diye düşündünüz değil mi?
Haklısınız..!
Ben de rakamları okuduğumda bunda bir yanlış var diye düşündüm.
Çünkü oldum olası matematikle arası iyi olmayan birisi olarak hala trilyon ile milyonu karıştırıyor hala eski rakamlarla yeni rakamları karıştırıyorum.
Bu nedenle 41 milyon yazısını görünce kendi kendime ’ Acaba bu 41 milyon kaç eski para ile kaç trilyon ediyor diye muhasebecimizi hafta sonu rahatsız etmek zorunda kaldım.
Şimdiki parayla 41 milyon bizim eski paramızla 41 trilyon ediyordu.
Muhasebecimizle konuştuktan sonra bu kez CHP‘nin Kocaeli Büyükşehir Belediye meclis üyesi olan mali müşavir Fikret Gökmen‘i aradım. 41 milyon rakamını teyit etmek için.
’Evet‘ dedi Fikret Gökmen, ’ Yanlış okumadınız rakam 41 milyon yani 41 trilyon‘ dedi.
Beyler, İSU 3 yılda araç kiralamasına 41 trilyon ödemiş.
Bir daha yazıyorum İSU araç kiralama için 3 yılda tam 41 TRİLYON para harcamış.
Bu rakama korkunç demek bile küçük.
Korkunç kelimesinden daha büyük ne vardır bilmiyorum.
İSU yılda neredeyse 15 trilyona yakın araç kiralama işine para ödüyor.
Fazla söze gerek var mı?
Bu rakamlara yer yerinden oynaması gerekir.
Böyle bir şey olabilir mi?
Birileri İSU‘yu yere göğe sığdıramıyor, bu kurumun çok ama çok başarılı olduğunu dile getiriyor ama bu kurum 3 yılda sadece ve sadece araç kiralama işine 41 trilyon para ödüyor.
41 trilyonla kaç tane araç alınır biliyor musunuz?
Örneğin tanesi 50 milyardan 820 tane araç alabilirsiniz.
Örneğin tanesi 100 milyardan 410 adet araba alabilirsiniz.
O kadar çok örnek var ki anlatamam.
İSU‘nun 3 yılda araç kiralama için ödediği para bu kentteki bazı belediyelerin bir yıllık bütçesinden bile daha fazla.
Kandıra ya da Karamürsel Belediyeleri bu parayı bir yılda görmüyorlar.
Yorum sizin.

Bizim Kocaeli Gazetesi Haberi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...