19 Temmuz 2018 Perşembe

AŞK













Bir umuttur aşk
Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim gibi
Kaderin cilvesidir aşk
Bu o değil mi? geçen gün karşılaşmıştık hani
Bir varsayımdır
Seviyor, sevmiyor, seviyor, sevmiyor
Bir isyandır da
Neden akşam çıkmak için izin almayı zorlamıyor
Ve umarsız bir bekleyiş
Önce o arasın ben aramayacağım
Devrimci bir direniştir
Ailesi bir ömür takip edecek değil ya be
Medeniyet seviyesi ayrıca
Öldürürüm yeminle, ne demek ayrılalım?
Sonunda rakı içme vesilesi
Seviyorum ulennn. O kız buraya gelecek
Bir demet gül, bir sevgi busesi
Yıl dönümümüz kutlu olsun aşkım
Genellikle arka fonda çocuk sesi
Ben temmuz 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...