6 Ağustos 2011 Cumartesi

Ve İnsan.



İnsan dedi ki; “Daha iyi görmek isterdim”. Akbaba şöyle karşılık verdi; “ Benim gözümle gücümü alacaksın .”
Ve yine insan dedi ki; “Çok güçlü olmak isterdim”, jaguar cevap verdi; Benim gücümü alacaksın .
Sonra insan yine dedi ki;Yeryüzünün sırlarını bilmek isterdim” Yılan cevap verdi; “Ben sana göstereceğim .”
Sonunda insan tüm hayvanlardan kazanacağı tüm yetenekleri alınca gitti .
Baykuş bütün hayvanlara dedi ki ; “ Artık insan çok şey biliyor ve çok şey yapabilir .”
Geyik dedi ki;” İnsan tüm istediklerine kavuştu . Artık kaderi son bulacak .”
Yine baykuş; “Hayır, o insanda bir delik gördüm. Asla doyuramayacağı açlık kadar derin bir delik . Onu hüzünlendiren ve daha fazlasını istemesine neden olan şey bu .”
Durmadan almayı sürdürecek ve ta ki dünya şöyle diyene kadar ” Daha fazla veremeyeceğim ve verecek bir şeyim kalmadı .”
Apocalypto (2006)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...