21 Şubat 2013 Perşembe

ÇOOOOOOK UZAK


UZAK

Kuyunun dibine atılmış,
Bir Yusuf’um.
Emme basma tulumbadan ,
Çekilmeyi bekleyen,
Gün ışığına değmek isteyen.
Kaybolmuşluğun en karasından,
Arıtılmış berrak bir suyum…

Dizeklerin ortasında bırakılmış,
Bir notayım.
Duru bir nefesten,
Haykıra haykıra söylenmeyi bekleyen,
Ruhların kirini pasını silmek isteyen.
Çiçekli,hüzün kokan bir şarkıyım…

Denizin en uzağında yitirilmiş,
Bir gemiyim.
Feryatsız limanlardan demir almak isteyen,
Kıyıya salınmış kimsesiz aşkları soluyan,
Denizaşırı düşler çoğaltan umut yüklü bir seferim…
BAHARGÜLCE den alıntıdır.

4 yorum:

  1. paylaşımın için çok teşekkür ediyorum
    sevindirdin beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne olacak canım.kopyala yapıştır neticede.senin emeğine sağlık.şiirlerini beğeniyorum gerçekten.
      affına sığınarak,otoriteymişim gibi olmasın ama biraz daha kısa...
      günümüzün hastalığı malum uzun metin okunmaz.sıkılır yurdum insanı,o nedenle... de!
      SEVGİLER

      Sil
    2. eveet kısa öz net
      doğru diyosun,daha iyi yazmak adına eleştirilere açığım
      çok teşekkürler,sevgiyle..

      Sil
  2. Bahar'ın bu şiirine bayıldım. Hep yitiklikten doğmayı bekliyoruz. Kalemine sağlık, iyi ki paylaşmışsınız...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...