4 Haziran 2017 Pazar

DEĞİŞİR HER ŞEY

Değişir her şey
Her şey değişir yüzeyde,
Derinde de her şey değişir.

Değişir düşünceler,
bu dünyada her şey değişir.


Mevsimler değişir yıllar geçtikçe,
bir çobanın sürüsü değişir.


Böyle değişirken her şey,
benim değişmem garip değil.


En parlağın bile değişir ışıltısı,
elden ele geçtikçe.


Yuvası değişir bir kuşun,
bir aşığın duyguları değişir.


Yolu değişir seyyahın,
ne kadar acı verse de.


Böyle değişirken her şey,
benim değişmem garip değil.


Değişir, her şey değişir...


Değişir güneşin seyri,
gece yerini alır.


Değişir çimler,
baharda yeşile bürünür.


Kürkü değişir cadının,
bir yaşlının saçları değişir.


Böyle değişirken her şey,
benim değişmem garip değil.


Fakat değişmez benim sevdam,
ne kadar uzakta olsam da.


Ne hatıraları değişir, ne de acıları,
benim halkımın, benim insanlarımın.


Dün değişen şey,
elbet yarın da değişmeli.


Ben de değişiyorum böyle,
bu uzak topraklarda.


Değişir, her şey değişir.


Mercedes Sosa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...