18 Mayıs 2011 Çarşamba

UYUSUN DA BÖLÜNSÜN

Açılım yapıcaz
Kişi başı milli gelir 20000 dolar olacak
İleri demokrasi getirecez
Kürt sorunu yok
Türk sorunu var zaten....
Çılgınım projelerimden belli
Asıl eş başkan benim bop
Demirtaş kim
İsviçre de allahın kuruşu param yok
Benjamin ne güne duruyor
Yavuz hırsız deniz feneri taşır
Kara elmas üniversitesini biz kurduk (1992 de)
Değiştim
Gömleğimi çıkardım
Demokrasi tren gibidir
Durağa gelince inersin
Ucube
Hasan harekani hz.lerinin türbesinin yanında
ÖSYM başkanının anlattıklarından tatmin oldum
Bunun nesi özel,nikahlısımı o
Genel bu genel ahlaksızlık
Çocukların hepsinin eli ekmek tuttu hamdolsun
Nükleer tehlikeli değil
Evde de tüp kullanmayalım o zaman
2023 de ilk 10 büyük ekonomiden biri olucaz
Bi taraf olan bertaraf olur
Benim valim benim belediye başkanım
Bu gazetecilerin maaşını sen vermiyormusun
Sonra kapıma gelip ağlama
Bu kitap değil bomba
Ben ergenekonun savcısıyım
Hoca efendinin başka işi mi yok
Bunlarla uğraşacak
Yandaş medya candaş medya
ve daha niceleri
Adım Recep Soy adım Erdoğan
Beni President bilirsiniz siz
Recep Erdoğan dan masallar dinlediniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...