11 Eylül 2011 Pazar

ÜZGÜNÜM



Kimse hak ettiğini alamıyor hayattan
Sadece bedenler değil ruhlar da hapis
Özgür olan hayallermiş üzgünüm

Rüzgarlar bulutlara, Dağlar rüzgarlara engel
Kuşlar bile özgür değil aslında
Hiç birimiz değiliz ve ruhlarımız kodeste üzgünüm

Ben ise mahkumiyetime mahkumum
Ne duvardan aşmak, ne tünel kazmak
Arada belki gökyüzüne bakmak
Daha fazlasına cesaret edemedim üzgünüm

Üzgünüm! Doya sıya sevemedim
Sevişemedim üzgünüm
Üzgünüm! Verdiğim değeri gösteremedim
Yetindim, yetemedim üzgünüm

Oynamadım hiç, seyretmedim de
Hata yapmaktan korktum da, hatalarımdan dönemedim
Üzgünüm! Özür bile dileyemedim hiç
Affet beni üzgünüm

                                   Tahir ÖZCAN 11/09/2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...