12 Ekim 2013 Cumartesi

İKİ YAMPİRİ BILDIRCIN



Hayır aldanmıyorum yerim senin yanında barışsa barışına yok kavgaysa kavgana katılıyorum vurup yumruğumu faşizmin böğrüne Köprüler mi kurulacak tüneller mi kazılacak bil yanındayım yanında bir eski istihkam bir yeni yürek gibi atmaktayım kargaşa ve panik günlerine hazırlıklıyım bil bunu bunu ve avuçlarımdaki buğuyu sakın unutma Sakın unutma ağaçlar çiçeğe durduğunda duvarlara asıldığında silahlar iki yampiri bıldırcın gibi mavisinde göğün uçmanın yeri değil daha yapılacak işler var ve biliyorsun önümüz bahar Hayır aldanmıyorum önümüz bahar ve yaz günleri ve ben istihkam olduğu kadar yapı işcisi dülger demirciyim harç karar tahta yontar çeliğe su veririm ve hiç gevelemeden bir sözü bir sözün yanına korum örnek mi istiyorsun işte örneği SENİ SEVİYORUM.... Günü gelir gelmez iki yampiri bıldırcın gibi mavisinde göğün uçarız kimse ellemez sözünü etmez o eski hıncın Hayır aldanmıyorum yerim senin yanında tarhanansa tarhanana yok bulgurunsa bulguruna katılıyorum sana bölünüyorum günde üç öğün... RUŞEN HAKKI 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

MAGNUM

  Yalanla kurduğunu, Yalnız kendin yaşarsın. Hayatı yarışma yapanlar, Yaşamayı nasıl başarsın. Duyuldukça adın, Yaşam üzerinden taşar. En iy...